Follow on Bloglovin

sobota, 12 kwietnia 2014

Witaj świecie!

Po długim wyczekiwaniu w końcu powstaje mój pierwszy blog. Interesuję się tworzeniem rzeczy pięknych a przy okazji również użytecznych. Chciałabym Was moi przyszli czytelnicy zainspirować moimi pomysłami. Na blogu planuję
umieszczać posty głównie z tematyki DIY, nie wykluczone jednak, że będę chciała rozwijać swoją działalność w innych kierunkach. Jednak posty z cyklu Zrób To Sam będą podstawą, bo to lubię najbardziej. Ponieważ nie lubię się ograniczać do jednej techniki ani materiałów, dlatego na blogu będzie można znaleźć wszystko co związane z robótkami ręcznymi ;) Od tworzenia kartonowych pudełek czy biżuterii, poprzez szycie ubrań po konstruowanie mebli. Mam więc nadzieję, że każdy znajdzie coś dla siebie. Nie będę się więcej rozpisywać, bo kto w ogóle czyta posty powitalne? Niebawem na blogu znajdzie się pierwszy wpis z pomysłem... a jakże by inaczej, na ozdobę Wielkanocną. Kolejne posty powinny pojawiać się regularnie, około 1-2 razy w tygodniu.  Pozdrawiam wszystkich  czytelników, których mam nadzieję z czasem będzie przybywać i będą u mnie gościć regularnie. Zaczynamy :)


Follow my blog with Bloglovin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz